10% KORTING op uw bestelling! Gebruik code: SAVE10 DETAILS

Verzendbeleid

Nadat een bestelling is geplaatst

  • Zodra de bestelling is geplaatst, wordt er een bevestiging naar uw e-mailadres gestuurd.

Orderverwerkingstijd

  • De normale productietijd bedraagt 3-5 werkdagen nadat de proef is goedgekeurd.
  • Voor aangepaste bestellingen geldt dat de digitale proef alleen 3 dagen geldig is als er binnen 3 dagen geen wijzigingen worden aangevraagd of als de klant niet reageert. De productie van de bestelling wordt gestart. We raden alle klanten aan om de bestellingen goed te keuren of alle wijzigingen door te voeren en hun bestellingen binnen 3 dagen na het plaatsen van de bestellingen af te ronden. De bestelling blijft in de wacht staan totdat de proef is goedgekeurd. Houd er rekening mee dat als de proefdruk te laat wordt goedgekeurd, de geselecteerde leverdatum verschuift, of het nu gaat om gratis verzending of betaalde verzending. Houd er rekening mee dat dit al invloed heeft op de productie- en verzendtijd.

Verzendopties en kosten

  • We gebruiken de snelste verzendmethode via verschillende koeriers, afhankelijk van de geselecteerde leverdatum van de klant.
  • Gegarandeerde leveringsdata zijn beschikbaar op de bestelpagina voordat u afrekent.

Afleveradres & postbussen

  • We hebben een fysiek adres nodig in plaats van een postbus.
  • Houd er wel rekening mee dat we naar APO of FPO adressen verzenden via USPS (levering kan langer duren dan verwacht).

Internationale bestel- en verzendtarieven

  • Productprijzen zijn vast, tenzij er wijzigingen zijn aangevraagd (maat, aantal, enz.)
  • We bieden gratis verzending voor kleine bestellingen, maar soms en voor grote bestellingen worden minimale kosten gevraagd/toegevoegd

Bestelling volgen

  • Zodra de bestelling is verzonden, ontvangt u een e-mailbericht.

Te late levering, pakket kwijt, ontbrekende artikelen,Pakket niet afgeleverd

  • Zodra een pakket is gemarkeerd als verzonden, kan er helaas vertraging optreden waar wij geen invloed op hebben. Wij adviseren om bij vragen of problemen contact op te nemen met de koerier voor verdere updates en mogelijke oplossingen.
  • Het bedrijf is gesloten of weigert het pakket te accepteren: De koerier zal proberen het pakket opnieuw te bezorgen. Als de pogingen mislukken, wordt het pakket bij een plaatselijke koeriersdienst bewaard om te worden afgehaald. De klant moet contact opnemen met de koerier om een afspraak te maken voor het opnieuw afleveren of ophalen van het pakket. Houd er echter rekening mee dat het pakket slechts een beperkt aantal dagen wordt vastgehouden. Als het pakket niet wordt opgehaald, behouden wij ons het recht voor om de "retourzending naar de verzender" af te wijzen vanwege de aanzienlijke invoerrechten en retourverzendkosten, dus alle niet-opgehaalde pakketten worden weggegooid. De klant heeft geen recht meer op een gratis vervanging of een volledige terugbetaling.
  • Als uw pakket zoek is geraakt of als het gemarkeerd is als afgeleverd maar u het niet heeft ontvangen, neem dan onmiddellijk contact op met de koerier om een claim in te dienen. Zorg ervoor dat u een dossiernummer krijgt voordat je het gesprek beëindigt. Houd er rekening mee dat er een periode van 15 dagen is om een claim of klacht in te dienen vanaf de bezorgdatum. Klachten die na deze periode worden ingediend, komen niet in aanmerking voor een gratis vervanging of volledige terugbetaling.
  • Stuur ons een e-mail met bestelnummer naar verkoop@imprintnow.nl met een korte beschrijving van uw probleem. Onze vertegenwoordiger zal u binnen 24 uur bereiken.
  • Voor ontbrekende artikelen en alle andere problemen, stuur ons dan een e-mail met het bestelnummer naar verkoop@imprintnow.nl of bel ons rechtstreeks op (281) 533-8932 en onze vertegenwoordiger zal het probleem bekijken met een korte beschrijving van uw probleem.

    Belangrijk:
    1. De klanten hebben 30 dagen vanaf de datum van levering van producten om een klacht in te dienen.
    2. De klant moet contact met ons opnemen over de klacht. Een schriftelijke klacht via e-mail, samen met ondersteunende foto's die de fout aantonen, moet naar ons worden gestuurd voor onderzoek. (Ontvangen product, verpakking, enz.)
    3. Als de fout door de fabriek wordt bevestigd, moet de klant de hele bestelling terugsturen volgens de oorspronkelijke hoeveelheid die naar hem is verzonden om aanspraak te maken op de volledige terugbetaling. De klant moet het pakket op eigen kosten via de gronddienst terugsturen. De restitutie wordt binnen 7-10 werkdagen verwerkt nadat de bestelling is geretourneerd.
    4. Als de klant voor een vervangende bestelling heeft gekozen, wordt de bestelling exact volgens de oorspronkelijke bestelgegevens gemaakt, waarbij alleen de fouten worden gecorrigeerd. We sturen de klant binnen 7-10 werkdagen een nieuwe bestelling.

Voor teruggave en restitutie


Ontwerp besparen