10% KORTING op uw bestelling! Gebruik code: SAVE10 DETAILS

Restituties / Retourbeleid

Procedure voor retourneren

  • Als u om wat voor reden dan ook denkt dat het geleverde product defect of verkeerd is, accessoires mist, enzovoort, volg dan de onderstaande stappen:
    1. Stuur ons een e-mail naar retourneren@imprintnow.nl met de productafbeeldingen, uw bestelnummer en een korte omschrijving van het probleem. Een van onze vertegenwoordigers neemt binnen 24 uur contact met u op.
    2. Neem telefonisch contact op via (855)-856-4070, zodat een vertegenwoordiger uw klacht kan beoordelen. Na verificatie van de fout zorgen wij ervoor dat het product voor u wordt gemaakt.
    3. Als de retourzending is goedgekeurd, schrijf dan uw bestelnummer op het etiket of op de verpakking in de buurt van het etiket om de verwerking van uw retourzending soepeler te laten verlopen.

Venster voor retourneren

  • Wanneer een fout is bevestigd (na het volgen van de instructies onder 'claims'), zullen we alles in het werk stellen om de bestelling zo snel mogelijk opnieuw te maken. We zullen de nieuwe bestelling precies zo verwerken als u oorspronkelijk had aangevraagd, minus eventuele fouten die we hebben gemaakt. We zullen het product, het logo of artwork of de opdrukkleur niet wijzigen tijdens het verwerken van de nieuwe bestelling.

Belangrijk:

  1. De klant heeft 30 dagen vanaf de datum van levering van de producten om een klacht in te dienen.
  2. De klant moet contact met ons opnemen over de klacht. Een schriftelijke klacht via e-mail, samen met ondersteunende foto's die de fout aantonen, moet naar ons worden gestuurd voor onderzoek. (Ontvangen product, verpakking, enz.)
  3. Als de fout door de fabriek wordt bevestigd, moet de klant de hele bestelling terugsturen volgens de oorspronkelijke hoeveelheid die naar hem is verzonden om aanspraak te maken op de volledige terugbetaling. De klant moet het pakket op eigen kosten via de gronddienst terugsturen. De restitutie wordt binnen 7-10 werkdagen verwerkt nadat de bestelling is geretourneerd.
  4. Als de klant voor een vervangende bestelling heeft gekozen, wordt de bestelling exact volgens de oorspronkelijke bestelgegevens gemaakt, waarbij alleen de fouten worden gecorrigeerd. We sturen de klant binnen 7-10 werkdagen een nieuwe bestelling.

Terugbetalingsmethode

  • De klant dient het pakket op eigen kosten via de gekozen verzenddienst terug te sturen. De terugbetaling wordt verwerkt zodra de geretourneerde producten zijn ontvangen en de retourzending is goedgekeurd. De klant ontvangt de terugbetaling binnen 4 tot 5 dagen.

Verantwoordelijkheid voor retourverzendkosten

  • De volledige bestelling moet door de klant aan het bedrijf worden geretourneerd in de originele hoeveelheid zoals vermeld op de factuur van de daadwerkelijke bestelling om aanspraak te kunnen maken op een volledige terugbetaling.
    De klant moet het product terugsturen tegen zijn verzendkosten voor een volledige terugbetaling.


Ontwerp besparen