Kan ik mijn bestelling online plaatsen?
-
Natuurlijk kan dat. Hieronder vindt u de manieren waarop u uw bestelling kunt plaatsen:
1. Online
2. Telefonisch
3. Via chat
4. Via de e-mail
Is er iemand beschikbaar om me te helpen met mijn bestelling?
-
Natuurlijk! U kunt live chatten met een van onze medewerkers of de klantenservice bellen op
<> of ons bellen op <> om hulp te krijgen met uw bestelling.
Ik wil een tafelkleed op maat, is jullie prijs de laagste van allemaal?
- Onze prijzen zijn altijd de laagste op de markt voor maatwerk. Wij kunnen u verzekeren dat er geen enkel bedrijf op de markt is dat lagere prijs en een snellere doorlooptijd kan bieden dan ons bedrijf.
Wat betekent productietijd?
- De productietijd verwijst naar de tijd die nodig is om uw tafelhoes te maken in onze productiefaciliteit. De tijd is gebaseerd op werkdagen; maandag tot en met vrijdag met uitzondering van feestdagen.
Wat gebeurt er als er een fout in mijn bestelling zit?
- Als er een productiefout is gemaakt, maken we de hoes zonder vragen opnieuw.
Krijg ik een proefdruk te zien voordat mijn bestelling in productie gaat?
- JA! Tenzij het een exacte nabestelling is, ziet u altijd een e-proof van uw artikel die door u moet worden goedgekeurd voordat we verder gaan!
Bewaren jullie mijn kunst in een bestand?
- Ja! We bewaren uw kunstwerk in ons bestand en nabestellingen en het gebruik van uw kunstwerk op andere producten eenvoudig voor u te maken!
Waar stuur ik mijn kunstwerk naartoe?
- Upload het gewoon op onze website het voeg het toe bij uw bestelling. U kunt het ook sturen naar verkoop@imprintnow.nl of rechtstreeks e-mailen naar uw vertegenwoordiger van de klantenservice.
Welke typen afbeeldingen kan ik uploaden?
- We raden u aan om een vectorbestand te sturen in EPS-, AI- of PDF-formaat. Als u een rasterafbeelding hebt, zoals PSD, PNG of JPG, stuur deze dan in het formaat dat op je tafelkleed komt te staan. We raden u aan om een bestand met de hoogste resolutie te sturen. De bestanden met de hoogste resolutie werken het best.
Mag ik auteursrechtelijk beschermd of gelicentieerd materiaal gebruiken voor mijn tafelkleed?
- We reproduceren niet bewust auteursrechtelijk beschermd materiaal en aanvaarden geen aansprakelijkheid voor dergelijke inbreuken bij het reproduceren van bestellingen. Je bent er zelf verantwoordelijk voor dat het artwork dat je aanlevert geen inbreuk maakt op eigendomsrechten door de juiste toestemming te verkrijgen voor de reproductie van logo's, handelsmerken en auteursrechtelijk beschermd materiaal.
Kan ik meerdere ontwerpen gebruiken voor mijn bestelling?
- Ja absoluut! U kunt er zoveel uploaden als u wilt of u kunt ons u ontwerpen e-mailen.
Wat zijn PromoBucks?
- PromoBucks zijn tegoeden die u kunt gebruiken bij uw volgende aankoop. Zie het als een blijk van waardering voor uw keuze voor ons. Deze tegoeden verlagen uw totaalbedrag (inclusief belasting), waardoor uw toekomstige bestellingen voordeliger worden.